Ingen bra dag...


Känner mig så här lagom irriterad idag..
Kom iaf upp vid nio imorses & åkte hem till min far för att hämta korten..
& så fick man med ett så fint litet medelande "gick tyvärr inte att framkalla
alla kort".... Vadå inte gick & framkalla alla kort????????????
ÅÅÅ jävla idioter...  Blir så lagom jävla glad..
Va fan e det för nissar som gör det där jävla jobbet lr??
Va då fan inget fel på mina jävla kort...
Nötter!!!!!!!!!!!!
Sen vet jag ju inte heller än vad det var för kort som inte
tydligen gick å framkalla enligt dom...
För jag skicka in typ 270 kort... & jag har nog ändå fått dom flesta..
Men har inte orkat gå i genom dom än....

Men åå vadå inte gick å framkalla alla kort???????
Kommer störa mig på det hela jävla dan....

sen har dagen bara fortsatt att vara allämnt jävla irriterande...
Som tex,skrev på msn te en att jag orkade inte prata, ne då ringer
dumfan upp... ÅÅ hur jävla trög får man va lr....
(& om du nu läser detta,jag hör av mig när jag orkar!!!!!!!!!!!)


Japp,så här lagom glad idag faktiskt...

/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0