Inte somnat än...


Kommer i säng sent som vanligt..
Fast imorn måste jag verkligen upp tidigt så ska nog få ordning på dygnsrytmen.
Känner la inte för att åka.
Borta bra men hemma bäst liksom..
Men ska allt bli kul att träffa mor, & en promenad me Bumbi e planerad.
Kanske träffa Virre med. Skulle ringa henne när jag va hemma så får se hur det blir me det.
Inte alls ofta jag träffar den damen. Så vore jävligt kul att fräffa henne.
För fy fan va kul hon & jag har haft.. Härliga minnen =)

Sen får man la se vad som händer....
Hoppas på att hinna träffa så många som möjligt då jag inte kommer komma hem på ett
jävla bra tag sen.

Nepp, säng dax kanske??

/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0