Jävligt lång dag...


Börjar blir riktigt seg nu..
Var ju uppe på tok för tidigt idag, men har allt varit jätte trevligt
att ha Bumbi här...
Först klippte hon ju Christian & sen fick hon för sig att jag skulle
klippa henne =/
Hehe gick väldigt bra men brukar ju inte klippa folk så var
nog mer nervös än Bumbi sj...
Sen fixa jag ju hennes naglar med, men tycker sj att det inte
blev så bra som jag hade hoppats på..
Men men.. får ge det mer tid nästa gång, så ska det nog fan bli
bra....
Blev inte så jävla nöjd med mina heller...
Kanske inte rätt dag för att hålla på med sånt..
Efter Bumbi åkte så har det varit lugnt..
Tittat på någon film på tv, ätit lite & varit allmänt jävla seg...
Tror jag har varit vaken lite för länge nu för börjar känna mig
lite små irriterad =(
Lr så e jag bara jävligt trött....


/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0