Lägenheten för sig själv =P


Japp,då var man helt sj då.. Lr aa inte riktigt.. Inte om man räknar med Bebis då..
Han hoppar glatt runt & springer gärna vid fötterna om man går någonstanns här inne..
Ville ju lägga upp bilder för ett tag sen på Bebis, men det ville tydligen inte han. .
Försökte ett bra tag att få ett bra kort, men på varje kort blev det ett öra, ett ben lr svans.
Så hade jag lagt ut korten så hade nog ingen fattat vad det skulle föreställa.  . . ..
Men får väl försöka igen snart, om jag orkar. . . Det tar på krafterna att försöka sig på det
kan jag lova.  . . Iaf, Christian har åkt hem till källby nu =( för att fira sin mor & syster..
Men han kommer ju imorn igen.. Så jag får la försöka njuta av att det istället för att
sitta här & deppa.. Självklart känns det jätte tomt & jag saknar han massor.  . . Men äh,
fram med spriten för här ska det firas =P hehe..... (Ne det var väl lite önsketänkande)..
Gick & la mig igår med världens magsmärta i hopp om att lite sömn skulle bota det hela.
Men nee,fan fick jag för att jag trodde det skulle hjälpa & vakna istället & insåg att det
gjorde 10 gånger ondare =( Så hela morgonen har jag försökt ta det lugnt så det inte
ska göra ondare... Har iaf fått en härlig dos av skvaller från lite olika vänner.. Så även
om jag har ont så mår jag nu ändå lite bättre haha... Lr nee det kan jag väl inte påstå
att jag gör heller igt... För det va la inte så möe att hurra för för dom nyheterna. .. .

Men men.. får la se vad som händer idag..
Ska iaf lägga mig & glo på film lite & hoppas att det slutar göra ont någon jävla gång..


/TC

Kommentarer
Postat av: Em

Ha en bra dag :)

2009-02-28 @ 17:18:53
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud vilken härlig blogg! Jättesöt design :)



Kolla in min :)

2009-03-01 @ 00:06:32
URL: http://elincolmsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0