Redan på bättre humör...


Japp & det gick fort..
Lite mat i magen gjorde väl saken bättre kan jag tänka mig =)
Men men får väl hoppas att mina humörsvängningar roar någon...
För kan ju lova att det inte roar min käre kille...
Visst han e alltid snäll men när jag har tappat det så blir han alltid
extra försiktig & snäll har jag märkt.. me like =)

På tal om min kille, det var väl där allt började imorses & då
mitt humör sjönk en aningen mkt...
Visst han e jätte duktig & hjälper ALLTID till...
Men det e ALLTID JAG som får ta & plocka bort hans smutsiga
strumpor från golvet....
Så imorses påpeka jag detta för han..
Helt plötsligt börja han bädda sängen & ställa iordning disken
& försökte väl snygga till det här hemma..
Men det var ju inte det jag sa nåt om, jag ville ju bara att han
skulle ta bort sina sketna strumpor...
Slutade iaf med att JAG likt förbannat fick plocka bort hans
strumpor..

Men men.. ska nog få pli på han till slut =P

Iaf känner mig riktigt glad just nu...
Men man vet ju aldrig när det vänder....


/TC

Kommentarer
Postat av: Bumbi

haha jag lider med Christian:P

2009-02-18 @ 21:31:58
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0