Så var det kväll igen...


Även om man inte gör speciellt mkt så går dagarna jävligt fort..
Idag har jag då gjort minsta möjliga nästan..
Tittade på några serier,läste lite bloggar, duscha & somna efter det..
Så blev det älsklingen som gick å handla istället..
Hjälpte dock till att laga maten =)
Tacos som vanligt.. Fick Christian bestämma så skulle vi äta det
varje dag.. Visst det e jävligt gott, men tack gode gud för att det e
jag som bestämmer oftast =P
& nu e man as mätt & trött som fan verkligen...
Skulle lätt kunna gå & lägga mig nu men då vet man ju hur det går..
Då skulle jag bara vakna i natt & så skulle man vända på dygnet..
Så får allt vänta ett par timmar tills jag går & lägger mig..
Ska ju åka till far tidigt imorn.. Mina kort har kommit =)
Ska bli riktigt kul att se på dom.. Får hoppas dom blev bra bara...
På tal om kort.. Ska nog försöka ta lite kort på Bebis (om det nu går).
Så kan jag lägga ut det här sen hehe...

/TC

Kommentarer
Postat av: Bumbi

Kort från Egypten????=)=)=)=)=)=)

2009-02-17 @ 21:33:44
URL: http://sandralans.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-18 @ 03:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0