Skulle nog kunna somna..


Men lär nog va vaken ett tag till...
Christian verkar ju inte trött för fem öre.
Vore jävligt ovanligt om jag somnar innan han.. Inte ofta det händer..


Hum, nu tycker han att jag ser trött ut oxå.. Tack för den...
& nu vill han gå & lägga sig.. Men jag känner inte riktigt för det.
& grannen spelar musik, det hörs klart & tydligt.. Jävla nötter.. E ju fan mitt i natten, lr inte men ändå.
Men tanken har väl inte slagit dom att det finns folk som vill sova kanske..
Lr det kanske är deras hämnd mot mig efter min & Marias vodka vecka förra sommaren??
Isf så e dom lite lama tycker jag allt.. Fast måste allt påpeka att det e en bra irriterande låt dom spelar
eftersom den i stort sett låter lika dant hela tiden.. Kanske lite svårt att förklara.. Men skit låt e va det e.
& jag känner just nu hur trött jag e & rastlös som fan.. Kan ju tycka att jag borde gå & lägga mig.
Men nee.. tänker skriva ett meningslöst blogg inlägg (precis som alla andra inlägg) & hoppas att
det roar någon dum jävel som läser detta...
Ne, ska väl inte va elak mot er som läser.. Men grannen har jag fan go lust att klubba ner nu.
Klubba ner, hmm.. tänk förr i tiden när man hade såna där träklubbor, (om man nu hade det vill säga,
skit samma, vi säger att dom hade det) fan va bra dom måste haft det då.. Bara kunna klubba ner
någon som man ville få tyst på. Vad annars skulle dom haft klubborna till?? Döda djur kanske..
Nepp, e riktigt för trött för det här. & om det nu skulle va någon som inte känner mig som läser detta,
japp då lär väl den få jävligt konstiga tankar om mig.. Men men, då får du ha d...

Ska väl kanske börja fundera på att sova innan det här inlägget spårar ut riktigt möe..

Godnatt.. /TC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0