Tänker inte skriva nån jävla rubrik!

Lr aa, gjorde ju precis det.. Men ni fattar...

Sådå, vakna när Christian skulle dra iväg till skolan..
Pratade lite med Bumbi i tel & sen fastna jag framför datorn...
Finns så sjukt många roliga sidor om naglar så vet inte riktigt
vilken sida jag ska titta klart på först.. Blir lite för ivrig...
& det finns så jävla mkt roliga saker man kan handla hem..
Säger bara stackars min lön den dagen den kommer in på
mitt konto igen...
Vill ju typ ha allt jag hittar, även dom saker som jag inte riktigt
än har förstått va man har dom till.. Men eftersom dom finns
så måste dom ju fylla någon funktion =P
Ne finns verkligen så jävla mkt roliga grejer till naglar...

Men ska la försöka ta mig ifrån datorn & hoppa in i duschen...
Ska ju träffa Christian på stan sen när han slutar & försöka
hjälpa han hitta presenter..

/TC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0