Varför??


Som vanligt..

Känner mig trött, men jag går inte & lägger mig..
Utan ska hela tiden envisas med att försöka komma på något att göra..
Men så klart finns det ju inte så möe att göra & ju mer jag envisas med
att va vaken, ju mer rastlös blir jag...
Så varför i helvetet kan jag inte bara ta & gå & lägga mig??
Ne för det e ju roligare & va vaken fast man har piss tråkigt...
Har aldrig påstått att jag inte e knäpp...

Så ska man kanske skriva ett övertrött inlägg idag igen kanske??
Hmm...

Inga grannar som går mig på nerverna..
Christian sköter sig..
Bumbi har det tydligen underbart..
& allt annat verkar bara äckligt jävla bra...

Nepp, blir väl inte mer än så här...

/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0