Har tråkiglista


Humör

Morgon - för trött

Förmiddag - oftast stressad & jävligt seg

Eftermiddag - seg segare segast, även irriterad & frusterad (men oftast när jag jobbar)

Kväll - börjar vakna till hehe

Natt - pigg som en mört =P

Nu - uttråkad men vill inte sova

Dricker

vatten, mjölk, iskaffe, öl, vin & drinkar

Nu - inget för tillfället men blev sugen på iskaffe

Äter

För möe =P mat mat mat mmm

Nu - mätt

Resor

Senast - Egypten i januari

Vill till - en jävla massa ställen

Dagen

Spenderat dagen med älsklingen

Nu - Han sover & jag skriver = han e tråkig & jag uttråkad hehe

Imorgon

Tvätta, packa & träffa Alex

Aldrig

stressa mig när jag vaknat, fan då e hela dan förstörd

äta ost om man inte skivat den en jävla massa gånger

varm när det är kallt & kall när det är varmt

nöjd =P (nästan)



Ne nu kommer jag inte på nåt mer....


Ha d =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0