Åå så flög tiden förbi..


...åå det känns som man vaknat upp i ett helt annat liv...

Sjukt igt vad tiden springer iväg...
Man har förmågan att tänka "men det hinner jag göra en annan dag"
Men ibland stannar man upp & inser att dagen aldrig kom..
& så känner jag lite just nu över en sak...
& då undrar jag ju så klart vad som hände..
Hur kunde allt bara flyta på & aldrig bli som man trott...
Kanske ingen ide att grubbla över men jag tänker ALLTID för mkt & kommer nog
alltid att göra det..
Saken är väl den att det kanske inte heller e så viktigt för mig...
Så jag lät allt flyta på....


Något som e sjukt viktigt iaf är att jag har fått träffa några vänner idag..
Spenderat hela dagen med dom i stort sett..
En känsla av trygghet..
Att kunna få andas ut...

Men nu e jag tillbaka, tillbaka till då man håller andan...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0