Bebis =)



Igår var man ju ledig & passade på att ligga ute & njuta av solen lite..
Kändes lite ovant att va ute & faktiskt kunna njuta av vädret då jag jobbar så möe som
jag gör i vanliga fall....
Tänkte då att jag skulle passa på att testa att ta med Bebis ut eftersom stackarn aldrig
fått vara ute förut...
Har inte tagit ut han tidigare för att det har varit svårt att vänja honom vid selen...
& ville helst att han skulle vänja sig vid den först...
Men igår då tänkte jag att ne nu jävlar ska han med ut hehe...
Gick iaf skit bra som tur var =) & selen var inga som helst problem med...
Självklart var han lite rädd först... var ju så mkt nya ljud & massa människor som gick
förbi..
I vanliga fall e han jävligt vrång & vill aldrig gosa lr nåt...
Men när vi var ute så märktes det verkligen att han känner sig trygg med oss.
Då han mer än gärna låg tätt in till...
Riktigt roligt var det iaf =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0