finner inte orden så ofta längre


Jag har mina perioder då jag känner för att skriva lr inte lust att skriva alls..
Men nu det senaste har det inte funnits möe att skriva, kanske inte att säga heller..
Har varit missnöjd & gnällig =P
Men iaf kommit på saker & det e väl mest bra....


Har väl lite smått lr ganska mkt tröttnat på det jag gör...
Blir mest irriterad av det, vilket resulterar i mina härliga humörsvängningar..
Men jag behöver mer.... MKT MER.....
Kanske vänder snart...


Saknar vissa människor i mitt liv...
Av någon konstig anledning så fattar man långt efteråt att dom e borta...
Lr kanske inte borta... men finns inte där som man önska...
& tider som varit går inte att få tillbaka..
Även om man önskar riktigt hårt....



saknar.....................

Kommentarer
Postat av: Bumbi

Gah, vad jag saknar dig! ska njuta av varje minut på lördag!

2009-06-25 @ 22:22:13
URL: http://sandralans.blogg.se/
Postat av: Madde

Men imorgon kommer vi och livar upp dig lite :D

2009-06-26 @ 19:39:28
URL: http://madelenec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0