Nu jävlar =P


Jösses, känns som det händer mkt nu.. Lr rättare sagt det  e möe som ska göras
framöver....
Min hjärna går verkligen på högvarv just nu...
& lite jobbigt då jag har en för jävla jobbig huvudvärk som inte vill släppa =(
Men det e la värmen som påverkar mitt stackars huvud så förbannat...
Men mycket roligt som händer nu fram över..
Vill inte skriva vad för man ska la inte ropa hej innan man e över becken? hehe

Iaf... känns bra just nu.. men även lite nervös...


Nepp, dax att vila huvudet...

Godnatt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

det verkar som om du och jag behöver våran lilla promenad ;)

2009-07-05 @ 20:55:37
URL: http://www.loyisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0