Kvällen...


Sådå, då var bikinin beställd =) Hoppas bara att den passar, gillar inte alls att handla
över nätet.. Vissa kanske tycker att det e jätte bekvämt men nee det e verkligen inte min
grej igt... Vill hellre gå i butiken & kunna prova kläderna om man e osäker... Men nu får
jag vänta & se helt enkelt.. & kan lova att ni som läser lär få veta om jag inte e nöjd hehe.
Men,men.. Kvällen har annars varit lugn.. Ätit & blegat på tv.. Pratat lite i tel mm. . . .
Tittar lite grann på Beck nu oxå . . Tittade ofta på dom filmerna för några år sen & tyckte
att dom filmerna va ganska bra då.. Men nu har jag nog tröttnat på dom lite tror jag. . .
Så ska nog kolla om det finns något roligare att titta på... Lr va social mot älsklingen =P


/TC

Kommentarer
Postat av: Linda

hej tittar bara in och säger hej fin blogg föresten



besök gärna min



http://experienceno1.blogspot.com/

2009-03-09 @ 01:12:29
URL: http://experienceno1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0