Panik =/


Blev en kort promenad tidigare idag.. Men fast solen titta fram så var det fan inte varmt
ute brrr.... Blåser för mkt tycker jag...
Sen städa jag lite grann, så nu ser det lite bättre ut här iaf =)
Tog en dusch... men det gick ju åt helvete, undrar la ni hur fan det kan gå fel när man
duschar.. Men tänkte att jag skulle använda hårinpackning, vilket jag gjorde men visa
ju sig att det skulle jag aldrig gjort =(
Så nu känns håret helt jävla fett så e ju fan bara att ställa sig & tvätta håret igen sen för
så här kan man fan inte gå....
Iaf så gick jag till affären efteråt för tänkte va snäll & få det gjort innan Christian kom
hem.
Men fy fan vilken panik jag fick på vägen till affären =( Fan människor överallt ju.. Ville
mest bara vända om & gå hem.. För ännu värre var det inne i affären. . Folk e ju fan
helt galna ibland..
Ne gå & handla e fan inte min grej längre...
Sprang typ hem för att slippa alla. . .
Så nu tänker jag stanna inne resten av kvällen & helst gömma mig under täcket med.

/TC



Kommentarer
Postat av: Tess

ja har lagt upp lite nya inredningsbilder kika in så blir jag glad



å du ha en toppendag

kram

2009-03-20 @ 00:12:02
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Tess

ja har lagt upp lite nya inredningsbilder kika in så blir jag glad



å du ha en toppendag

kram

2009-03-20 @ 00:13:38
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0