Snart dax att sova =)


E väl inte sugen på att gå & lägga mig än men vill inte sova bort hela dan sen juu...
Har iaf försökt förstå mig på photoshop...
Gått ganska bra men den stora frågan e hur mkt jag kommer komma ihåg ut av det när
jag vaknar haha =P
Vill ju göra om bloggen men vet ju inte riktigt hur jag vill ha den..
Återstår ju att se helt enkelt...
Lovat att fixa Bumbis blogg med sen...igen =P hehe
Men får bli när jag fått ordning på min & slipper be Christian om hjälp varannan minut.
Ne dax att gå & lägga sig =/



Så godnatt =)




Men medans jag sover får ni roa er åt denna bilden =P

Hahaha =P

Kommentarer
Postat av: Bumbi

Haha, den har jag på min mobil:P

2009-03-18 @ 01:47:29
URL: http://sandralans.blogg.se/
Postat av: saanjic

hahhahaha såå kul denna bilden måste ja bara sno o lägga in på min blogg.. shiiit va ja skratta sönder mig!!!:D

2009-03-18 @ 17:43:50
URL: http://saanjic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0