Va fan...


Lr godmorgon kanske man ska säga =P Vilket fall som helst så borde inte jag va vaken nu.
Somna ju rätt sent i natt så trodde jag skulle sova till tolv minst.. Men nepp blev ju inget med
det... Vakna vid tio typ. . . Kunde la ha somnat om men valde att gå upp istället... Men fatta
att jag e trött nu... Christian e hemma idag men han sitter & pluggar.. Så kan väl inte påstå
att han e något vidare sällskap nu iaf... Sen så e jag väl för trött med för att orka va trevlig =P
Ne så illa e det väl inte hehe... Skulle bra gärna vilja gå & lägga mig igen men vill gärna
försöka somna i tid ikväll... Så ska väl istället försöka vara duktig idag & stor städa, torka ur
skåp & sånt ni vet. . . Känns som jag gjort den där jävla vårstädningen ganska många gånger
nu men våren kommer ju aldrig =( Så får väl helt enkelt göra det en gång till..

Men ska nog börja med att äta..

/TC

Kommentarer
Postat av: Sandra

Attans städande på dej ;)

2009-03-04 @ 11:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0