En jävligt lång dag..


Tog mig upp vid åtta idag eftersom jag börja elva... Vill alltid ha några timmar på mig
att vakna till & känna att jag slipper stressa iväg... Blir jätte grinig om jag måste stressa.
Iaf så har man jobbar i 10 & en halv timma idag & kom nyss hem, för jävla skönt att va
hemma äntligen... Blev allt en hel del att göra idag på jobbet & gött va det för då går
tiden fortare =) Hade även en ny tjej på jobbet idag & tycker det gick väldigt bra för
henne.. & så verkar hon riktigt trevlig med.. Får hoppas att hon trivs bara i vårat galna
gäng hehe.... Har faktiskt sån jävla tur att få jobba med så härliga människor som jag
gör & att vi funkar alla så bra ihop... Riktigt kul måste jag säga....


Men men... Imorn ska man tvätta innan jobbet.. så jävla segt..
Men det måste ju göras... Så ska ta & sortera tvätten nu så jag slipper det imorn
när man precis vaknat..
Sen blir det nog till att sova... Lång dag imorn med....



Ha d =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0