Gröna fingrar


Brukar va uppe vid nio & vela men sov till tio idag..
Att en hel timma kan göra så möe igt.
Känner mig jätte utvilad förutom att jag inte har någon röst..
Lr jo, men den kommer & går som den vill.. rösten asså.



Iaf.. fick ett nytt apelsinträd av min kära mor för ett tag sen...
Hade ett när jag var liten som var jätte stort men den dog =(
Men nu fick jag ta hem ett nytt som hon hade planterat eftersom det inte trivdes hos
henne..
& gissa om jag e glad för här har det börjat växa så det knakar =)
Jag hoppas innerligt att jag lyckas hålla det i liv...
Min förra höll ju i 18 år & jag hade nog fortfarande haft det om inte en dum människa
hade tagit dö på den...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0