Hard Rock Cafe


Vart ute & käka med Emelie, Sandro & Karin på Hard Rock på avenyn & kom nyss hem.
Dock var det sista gången jag satte min fot där..
Var ju självklart jätte trevligt att umgås med arbetskompisarna.
Men blev jävligt besviken på det stället..
Har ju ändå hört att maten ska va ganska bra där.
Men det var den ju INTE. Tog en ostburgare...
Brödet kunde ju lika gärna varit tekakor...
Fick plocka ihop hamburgaren sj (låg bara ost på & resten vid sidan om).
& fick en vitlöksdressing som smaka som mild sås från någon pizzeria..
Nepp då e ta mig fan MC Donalds bättre asså...
Åå så kostar det inte 150 kr heller...
& plus att den va medium stek men jävligt törr...

Så nu vet ni det... Vill ni äta en god hamburgare så ska ni gå till stage door...
Där kan dom iaf laga mat.


Sådå... när jag ändå e i full gång med att klaga så kan jag e påpeka att jag tycker
att Norges bidrag i lördags var SKIT DÅLIGT!!!!
Antar att folk har gått & blivit tondöva för han var fan i mig INTE bra.
Såg ju ut som han hade en motorväg ovanför ögonen med..
Nepp fy säger jag bara...

& så Änglar & demoner oxå...
INTE VÄRD ATT SE PÅ BIO... vet ni det med =P


Sådå har man varit positiva arne idag då =P
Kanske på bättre humör imorn haha.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0