Hemma igen....


Så var man äntligen hemma igen efter en lång dag på jobbet.
Lr aa lång & lång vete fan...
Gick ganska snabbt idag tycker jag..
Massa bokningar som dock inte jag hade hand om idag
gjorde väl att det mesta bara flöt på...
Mina gäster var så snälla dom med så jag klagar inte på
dom....
Känner mig inte alls speciellt trött efter jobbet nu för en
gång skull... Brukar vara ganska trött annars när jag kommer hem....
Imorn blir det dock en längre dag på jobbet...
& så ska man visa runt dom nya tjejerna med lite..
Men det kommer nog gå skit bra...
Tänker lura iväg dom så dom aldrig mer hittar ut från liseberg haha =P
Nee så elak ska jag inte va men det hade vart kul =P
Ne skämt & sido om det e någon dum jävel som inte fattar min humor.

Nepp ska ta & se nån film lr serie med älsklingen nu...
Återkommer senare =P





Carro & jag förra sommaren på Järnvägen.
& jaa... Carro e lika galen som hon ser ut =P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0