måndag



Jävligt gött att vara ledig idag men e fan riktigt jävla seg & känner mest för att bara
ligga hemma idag & ta det lugnt....
Kanske vore det bästa oxå med tanken på att jag gjort illa min fot igen.....
Men har ju lovat att träffa dom andra från jobbet idag...
Tänker dock inte spela nån brännboll.. Utan tänker isf sitta & titta på från säkert
avstånd..
Sen vill jag även hinna dit så jag får se när dom matar sälarna & pingvinerna =)
Så det väl bäst att man börjar göra sig i ordning...
Men som sagt, riktigt jävla seg idag.....
Men tänker nog inte gå ut ikväll..
Vete fan om jag ska dricka överhuvudtaget idag..
Vill inte ligga bakis imorn & förstöra min lediga dag..
Jaja, återstår la att se hur man gör...


Fan hade varit jävligt gött att gå & lägga sig igen men kan ju inte sova bort hela
dan juu.....
Nepp... får allt ta & skärpa mig nu..
Kan inte sitta här & gäspa hela dan..


Ha d =)




Kommentarer
Postat av: Bumbi

DU SKA TA HAND OM FOTEN!! och sorry att jag inte ringt tillbaka idag...haft fullt upp ända frma tills nu:S men ringer garanterat dig imorn!

2009-05-26 @ 00:41:41
URL: http://sandralans.blogg.se/
Postat av: Martin

Hej Theres är inne och läser lite på din blogg,vi synes i veckan på jobbet

2009-05-26 @ 20:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0