mjölk




Sitter här med ett glas mjölk..
Va fan inte igår man drack det asså...
Vet att när jag gick i högstadiet drack jag jämt mjölk...
Men sen hamna man ju i coca cola träsket & då var det kört hehe..
Dock har jag slutat med coca cola helt nu...
Riktigt stolt över mig själv =)
Vete fan när jag drack det sist...
Måste varit någon månad sen..
Men tänker inte börja med det igen...
E ju inte bra för tänderna för fem öre...
Dock får jag ju inte dricka mjölk heller för tandläkaren.
Men ett glas e la inte så jävla farligt =P


Orka läsa om vad jag dricker lr inte hehe....
Inte för att allt annat jag skriver e mer intressant =P
Nepp... ska ta & sätta lite fart nu så man kommer iväg
till jobbet...
Gött att slippa stängning idag iaf =)


Ha d.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0