Onsdag


Sitter man här igen då & väntar på att klockan ska gå...
Har öppning idag vilket känns jävligt gött...
Slutar man halv nio ikväll då =)
Ser ut som svulnaden på foten har lagt sig lite med...
Dock har jag ju inte hunnit gå så mkt så får väl se hur det känns sen när man jobbar.
Men det ska nog gå bra idag...
Hade inte varit fel att vara ledig (vilket jag igt skulle varit idag) för jag behöver
verkligen städa här hemma...
Blir inte så mkt tid över till städning nu när man jobbar..
& älsklingen har ju fullt upp i skolan med.
Men ska försöka ta tag i det lite ikväll när jag kommer hem..
Om jag orkar =P


Ha en bra dag ni som läser då.. oavsett vem ni e =P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0