Satan i gatan...


Pannkakorna blev super goda...
Men hjälpte inte ett skit, har fortfarande ont i magen =(
Hoppas innerligt att det går över tills imorn då jag ska
jobba..
Kan inte ha så ont imorn... Undrar la gästerna vad d e
för fel på mig när jag viker mig nästan av smärta ibland.
Är ju iaf bättre än vad det var imorses...
Jag måste verkligen lära mig att slappna av...
Vet inte om det har nåt med att göra med att jag har så
ont nu..
Men i flera veckor har jag varit hel spänd.
Som att jag hela tiden e på min vakt..
Måste verkligen bli bättre på att koppla av & inte reta
upp mig på små saker...
Nepp... ska nog fixa lite att äta...
Brukar inte vilja äta så här sent men nu e jag riktigt
sugen....
Sen blir det nog sängen...
Naglarna får jag göra klart imorn om jag hinner..

Sov så gott =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0