Väntar på bättre tider


Lr nee det gör jag la inte....
Väntar på att kl ska gå så jag kan gå till jobbet...
Känner inte för att börja göra nåt nu när jag ändå måste gå om en & en halv timma..
Plus att jag e lite handikappad just nu då jag väntar på att naglarna ska torka..
Vill ju inte förstöra dom...
Fast just nu e jag inte alls nöjd med dom...
En har ju gått av så in i helvete & i en annan så e det värsta sprickan i =(
Men men... dom växer ju ut...   



                                                                                          
       .

Ser att den där förbannade solen tittar fram med =/                                      

Hmm.. hoppas innerligt att det börjar regna igen...    



Ha d =)


                                      .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0