400 värmeljus




Jösse vilken dag.. Har så möe energi i kroppen så vet inte vad.. Var iallafall ute med älskling en sväng när han kom hem från skolan.. Köpte lite värmeljus ( 400 för att va exakt, här ska eldas ) & tre små söta korgar eller vad man nu ska kalla det. Fixa ordning inne i badrummet idag och nu ser det bättre ut. Fick undan all små skit, så korgarna kom väl till användning =) Gillar inte när det ligger små saker överallt. Sen har jag vikt tvätt, fikat, ätit tacogömma ( mums) och fixat ordning gardroben så nu fick jag mer plats till alla mina kläder.. Sen någonstanns där emellan så kolla jag på en film också... Och så har jag varit ute på en promenad med.. Det var min dag det...



Hmm... vad ska man göra mer tro?? Är inte trött för fem öre...






Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahaha aa du har blivit lite skadad ;) men kul å pyssla :P så nu får du ta ett kort på badrummet så man får se :)

2009-11-13 @ 00:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0