Bio



Blev ju bio igår som sagt, 2012... En helt OK film fast inte speciellt spännande då man visste hur det skulle sluta, jag menar det kan vilken jävla idiot som helst räkna ut =P... Dock missa jag slutet... Och nej jag somna INTE.. Utan jag behövde helt enkelt gå på toa.. På tok för möe dricka där för min del innan filmen hehe.. Och filmen var ju så jävla lång... Så jag satt där i någon timma & fundera på om jag skulle våga gå på toa. Satt nämligen i mitten på raden längst fram. Och när jag titta bakåt och insåg hur mycket människor som var där så fick jag panik. Ni som känner mig vet ju hur pinsamt jag kan tycka att saker är.. Till slut tog jag mig mod till att gå därifrån. Men vågade inte gå tillbaka. Och även om jag hade vågat gå tillbaka så hittade jag inte sen tillbaka iallafall... Så jag fick snällt sitta och vänta utanför tills filmen var klar eftersom jag lämna min älskling där inne.


så kan det gå när jag ska på bio....




Idag blir det igen bio för min del iallafall, får vänta tills imorn...
Inga planer än för dagen utan får helt enkelt se vad som händer =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0