Det var den matlusten




Läs INTE detta om du är en känslig jävel =P



Blev as sugen nyss på att gå till MC Donalds och ringde därför en vän och tänkte höra om hon ville med. Men innan jag hann fråga om hon ville hänga med så sa hon att hon var tvungen att berätta om en sak som hade hänt. Hon hade tidigare varit i affären och handlat mat och skulle då ta spårvagnen hem till sig. Efter som det var några minuter kvar tills spårvagnen skulle komma så satte hon sig på bänken vid hållplatsen. Hon kände då att det var väldigt blött & kände efter med ena handen (alltså efter att hon satt sig ner). Eftersom det var mörkt så tog hon fram mobilen då hon kände att hon fick något på handen. Och det var BAJS överallt på bänken och runt om. Och såklart även på hennes hand. Stackarn höll på spy och jag med när jag fick höra det här.


Behöver väl inte säga att det inte blir något MC Donalds för någon av oss.


Får se när jag blir hungrig igen... har en känsla av att det lär dröja iallafall...



Om du som läser detta ska äta strax,
smaklig måltid =P





Kommentarer
Postat av: Bumbi

FY FAN!!! stackars sate!

2009-11-18 @ 20:34:44
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0