.......



Blev ingen promenad igår, för när jag reste mig ifrån datorn och titta ut så öste det verkligen ner med regn. Surt sa räven... Så jag har helt enkelt inte kommit iväg än. Och nu är det mörkt och jag vill ut och gå. Hörde något om en storm??? Men skulle inte vilja påstå att jag har märkt av nåt... Jaja, får väl se om jag kan slita älsklingen från datorn kanske, men det ser inte ljust ut hehe... Känner att mitt humör har varit som vädret dom senaste dagarna, piss asså... Riktigt nere..





 

Hade inte varit fel med en resa nu..

Bara åka bort och samla tankarna.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är på!! hehe

2009-11-20 @ 05:15:49
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0