härlig onsdag




Tjohoo.... jag vaknade inte en enda gång under natten, lite svårt att somna men gick betydligt mycket bättre än det gjort dom andra kvällarna ( lr ska jag säga nätterna )... Iallafall, vakna precis innan älsklingen kom in och skulle väcka mig idag.. Har inte gjort så möe idag än men ska sätta i gång med att pyssla och städa här hemma strax. Bebis har dock hunnit bita mig, är så där lagom glad på han just nu. Han hade ju blivit så duktig & slutat upp med sånt.. Men ike sa nicke... Jävla bombstyriga kaninfan... Minns så väl när vi köpte han. Alla hans syskon låg & mös med varandra medans våran lille skrutt flög omkring i buren som en galning. Älskling tyckte ju så klart att han var roligast.. Men rolig vete fan om han har varit. Eller joo.. lite rolig är han allt ibland.. Men jävlar vilket humör hehe..


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHHAHA =)

2009-11-11 @ 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0