Julpynta va det ja....



Men det känns ju som det sket sig... När jag var hemma för någon månad sen så trodde jag att jag fick med mig en påse med ganska mycket grejer.. Men det visa sig mest vara presentpapper & massa små skit.. Och älsklingen har ju inte möe prylar att hurra över heller... Så kan la inte påstå att det blir något julpyntande för min del =( Inte just nu iallafall... Typ 5 tomtar och lite glitter är fan inte möe att hänga i granen.. Surt sa räven.. Men finns inte så mycket jag kan göra åt det. Jag ska heller inte hem innan jul vad jag vet nu. Så i värsta fall får jag la skita i att pynta i år..



Jaja... det löser sig säkert, världen går inte under för min del iallafall =) Och älsklingen åker ju bort över jul så jag kan la bara hoppas på att man kan hitta ett jobb, så kanske man slipper skiten.


Hahaha positiv jag är =P


Jag har inte vaknat på fel sida idag,det är helt sant....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0