Lagom trött





Sov på tok för länge idag... Känner att det inte var alls bra, självklart finns det dagar då det kan vara behövligt och säkert nyttigt för kroppen att få sova lite extra länge.. Men att göra det för ofta känns inte ok... Jag är verkligen INTE någon morgonmänniska. Så jag tänker ju inte börja ställa klockan på 06:00 och hoppa upp ur sängen (för så tidigt är inte jag människa)... Men vid nio tio tiden ska jag fan-i-mig börja pallra mig upp =) Dock vet jag inte riktigt vad man gör vaken så tidigt heller?? Men någon kul kan man väl hitta på.. Har suttit här hemma för många kvällar nu och grinat över att jag vill ut och gå. Så ska banne mig börja med mina morgonpromenader igen =) För på kvällen går jag inte ut.. Om inte hjärtat är snäll och följer med mig.. 


Nepp morgonpromenader var det... ska börja imorn...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0