Mitt i natten nästan


Som vanligt vid den här tiden så känner jag mig inte det minsta trött.. Fast trött är vad jag varit dom senaste dagarna kan man minst säga.. Inget blev som det var tänkt i söndags pga en tråkig sak. Även om det var hur roligt som helst att få träffa Maria så hade vi nog båda tyckt att det hade varit roligare under bättre omständigheter eller vad man nu ska säga. Så natten mellan lördag & söndag sov jag inte en blund, och blev ingen vidare sömn på morgonen heller. Och pga det som hände fick jag ta det sena tåget, gissa om jag kände mig död där på kvällen. Så övertrött man kan bli nästan. Blev ju inte bättre av att jag inte kunde somna riktigt sen när jag väl skulle försöka sova, somna nog vid ett på natten för att sen vakna vid fyra på morgonen. Somna om några gånger & sen bar det av till tandläkaren vid halv åtta på morgonen. Besöket där gick ju dock möe bättre än förväntat. Efter det blev det te med Loys och sen raka vägen hem för att sova.. Dock blev det nog inte mer än tre timmars sömn. För att sen bara sova två timmar den natten...


Så nu är jag inte det minsta trött för jag sov minst sagt ut idag. Men ändå så känns kroppen helt rubbad av dom senaste dagarna. Gillar inte alls när det inte blir som planerat. Eller hade väl inga större planer så. Men vill gärna inte att massa skit ska komma ivägen. Hade ingen energi alls när jag var i Lidköping. Men var väl inte så konstigt heller när man inte fått så möe sömn & sen varit fly förbannad också. Att vara arg tar verkligen på krafterna. Och jag blir inte så arg heller så ofta. Men i söndags trodde jag nästan att jag skulle koka sönder.



Vad som fick mig att bli så sjukt arg är en lång historia och jag är fortfarande arg. Men inget jag tänker gå in på här.



Så iallafall.... nu känner jag mig inte alls trött men vill inte vända på dygnet för möe.


Så godnatt





Kommentarer
Postat av: Anonym

tjaow , förlåt för sent svar ! Allt bra ? :) <3

2009-11-05 @ 18:10:45
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0