Regn



regn regn regn regn regn regn och åter regn...


någon mer som vill ha snö???

Börjar bli lite segt det här... gör ju liksom inte så möe annat än och regnar.
Men jag antar att om man flyttar till göteborg så får man skylla sig själv lite.
För hur mysigt det än är att bo här så regnar det typ fan hela tiden, känns det som iallafall.



Och jag som hade tänkt gå ut och gå.
Men det är inte första gången jag tänker tanken och sen börjar det regna.
Vädergudarna måste fan veta vad jag tänker på, dom vill nog att jag ska bli en tjockis =P





Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan Gumman!

Fin blogg du har ;)

Första gången jag är här inne ( I think )

Hur mås det? kram

2009-11-25 @ 14:00:43
URL: http://snorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0