Vakna på fel sida



Kan man lugnt säga att jag gjorde =P Eller nee så farligt var det inte, men fräste lite åt älsklingen precis när jag hade klivit upp ur sängen och fortfarande inte var riktigt klar i huvudet hehe. Och sen tog det mig några timmar innan jag kom iväg till Carro för att fika.. Men det blev av iallafall =)... Har väl bara inte varit på mitt bästa humör, men det kunde varit möe värre..  Så får hoppas att jag vaknar på rätt sida imorgon istället, känns iallafall som att det kan bli en bra dag.. Vad som nu än händer? =)


Om man kanske skulle julpynta imorn?? Känns ju som alla nissar börjar göra det nu... Fast jag vill nog vänta lite till.. Känns fortfarande lite tidigt...


Nepp.. kommer inte på så möe mer att skriva...


/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0