Natta



Carro & Andreas kom förbi en sväng, lr blev väl några timmar.. Spela TP (tror det kallas det?) Skit samma, jävla skit spel iallafall. Seriöst, någon som finner det roligt? Sicka jävla idiot frågor.. Lr så är det jag som inte finner något intresse i vilken kyrka som har 3275 spikar (fanns ju en liknande fråga). Helt jävla värdelöst spel om man frågar mig & lär INTE spela det igen. Nu kanske inte ni tror att jag kunde svaren & tycker att det var tråkigt bara för det. Men så är det bara nästan =P . Jag kunde inte alla svar men sen har jag faktiskt inget intresse heller för vad som skrevs lr inte skrevs i en bok. Ne blev mest irriterad över alla jävla frågor som va helt oväsentliga.





Inte min grej helt enkelt.




Ska väl bege mig till sängen & försöka glömma alla
sjuka saker man lärt sig idag då =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0