Åker hem tidigare...


Hmm.. funderar på om jag ska ta ett tidigare tåg till stan imorn?
Vete fan om jag kommer orka upp vid den tiden men det återstår la & se..
Beror väl på om jag tar tag i saken & börjar packa =/
Har ju packat Bebis saker iaf =) Japp, han ska allt me men får åka me älsklingen
på tors lr fre...
Vill inte ta han på tåget..
Skulle bli jävligt bökigt bara...

Men så e ju till frågan, va fan ska man ha med sig????
Som vanligt har man inga kläder haha...
Köpte ju bara nyss en till byrå för jag hade för möe...
Bra konstigt d där hehe....


Varit duktig idag iaf & städat hela lägenheten...
Så man slipper komma hem sen igen till ett stökigt hem..


Nepp.. packa var det....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0