Hem till Lidköping

Blir till att åka hem till Lidköping på onsdag..
Har en tandläkartid på torsdag morgon =/
Ser ju inte fram emot den men ska bli kul att komma hem & träffa alla =)
Var ju ett tag sen man va hemma...

Lr hemma & hemma... Ser väl kanske inte Lidköping riktigt som mitt hem längre.
Även om dom flesta av alla nära & kära finns där...
Är väl ändå snart två år sen jag tog mitt pick & pack & flytta typ över en natt.
Går fort i svängarna ibland hehe...


Känns riktigt bra att man börjar komma iordning i den nya lägenheten med.
Dock saknas väl fortfarande lite saker... men en sak i taget...
Har ju iaf fått ihop den nya byrån som vi köpte i söndags, lr rättare sagt älskling
fick pyssla ihop den..
Trodde att jag skulle få mer plats till min kläder.
Men va fan på gränsen att mina underkläder fick plats i den nya byrån..
Hmm jobbigt =P


Nee.. lite sömn kanske... bara se klart på arkiv X först...





Sandra & jag i Bulgarien

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0