Det var inte så farligt


Innan jobbet idag blev det en sväng på stan med en
av mina arbetskamrater.. Vi skulle inte jobbat ihop ikväll då
hon egentligen var ledig men blev ändrade planer..
Som tur är har vi jobbat så möe ihop i sommar så vi har lärt oss
att stå ut med varandra, så gjorde inget att vi fick tillbringa kvällen
ihop med =P

Och visst gick det fin fint när man väl var på jobbet..
Lite slö innan. Men timmarna gick fort.
Nu blir det inte jobb förens lördag kväll...


Och tur är väl det, för här behövs det packas.. Och städas..
På söndag kl 06:35 lyfter planet mot köpenhamn... Och där ska jag
sitta till kl 18:20 då nästa plan lyfter...
Jag vet... sjuuuukt lång väntan.. Men det kommer vara såå värt det.

För sen landar jag i Zagreb (Kroatien) kl 20:10 och får träffa min
finaste och underbaraste barndomsvän Sandra =)
Och kommer stanna där tills den 14 september..


LYCKA =) =) =)



bulgarien för ca 1år sen





Kommentarer
Postat av: hanna

heeey jag gillar din blogg!

2010-08-27 @ 11:53:28
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0