Vi lever i en sjuk värld!!!



Jag vet inte om detta är sant eller om detta är
ett riktigt sjukt jävla skämt, men roligt är det INTE för
fem jävla öre...
Jag har svårt att finna orden just nu.
Visst, vi lever i en sjuk värld. Det är inget nytt.

Men det ser ju inte ut som världen håller på att bli
friskare..


Lägger inte upp bilder och är du känslig så ska du INTE
klicka dig in på denna länk


Samtidigt som man hoppas på att det hela är ett skämt
så anser jag att man inte skämtar om sånt här...




Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Nej fy, vädret de senaste dagarna i Göteborg har inte varit ok!



USSSSCH önskar att jag inte klickat på bilden:(

2010-08-25 @ 15:46:34
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0