Det går inte så bra för mig..




Nu i helgen så tänkte jag vara lite snäll och skotta snö hos Christians föräldrar.
Då slog jag i benet, inte bara en gång UTAN TVÅ gånger på exakt samma ställe
med.. Detta har jag inte tänkt så mycket på då jag så lätt blir blå..


Sen idag när jag skulle duscha så tänkte jag att jag måste ju testa den fina
julklappen som jag fick av hans syskon.. Det var lite olika saker från Body Shop..
Bland annat en body polish, detta skrubba jag benen med.
För om dom frågar vad jag tyckte om sakerna så måste jag ju ha testat dom
så jag vet vad jag ska svara..

Dock har jag väl inget bra svar än, i nuläget så skulle det låta så här:






Jag var visst inte bara blå på benet, utan hade lite skrapsår med.
Det var riktigt skönt att skrubba upp dom vill jag lova.. Jätte härligt!



Och förut skulle jag in till stan o möta upp Christian.
Då halka jag och tappa mobilen så nu är den sönder med!
Det kommer inga vackra ord ur min mun idag kan jag lova!!!




Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv. kul att du är med sötnos lycka till!

haft en bra dag? :)

2010-12-27 @ 19:38:17
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0