Jag är ingen hycklare!


Om ni inte har läst inlägget som jag skrev före detta
så tycker jag ni borde läsa det först!


Iallafall, här har ni..



Originalet



Och det som jag ändra lite på



Tycker precis som innan att det första är för gult.
Om ni inte märkt det så gillar jag mer svartvita foton
eller iallafall inte så starka foton.
Tycker det kan va kul att ändra färg och ljus.


Men jag är fan snygg som gul med.
Men jag kommer fortsätta att ändra på bilder
till bloggen då jag kan tycka att det passar in bättre.

Men nej jag är nöjd med mig själv och precis som
alla andra har jag med dåliga dagar!
Men jag försöker inte skapa fel bild av
mig själv.

Och det borde inte ni heller göra!

Jag hoppas ni förstår vad jag menar!

Kommentarer
Postat av: Bumbi

Vackra du!

2010-12-23 @ 07:08:41
URL: http://sikketfolk.blogg.se/
Postat av: saanjic

du är perfekt! jag avgudar dig kärlek. underbart inlägg, du fick mig att le!

2010-12-25 @ 01:32:15
URL: http://saanjic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0