Näradödenupplevelse



I sista sekund lyckades jag rädda min blomma, blev dock inte mycket kvar
av den.. Och minst sagt surt,då det var min största.. Men inte speciellt stor
längre..
Jag får väl helt enkelt erkänna att jag inte är någon blomexpert.
Och med denna tragiska händelse så får jag väl inse att nee det ser inte
ljust ut för mina andra blommor..





Självklart sitter jag nu och plågas med tankar som,
kunde jag gjort något tidigare för att rädda den?,
gav jag den inte tillräckligt mycket kärlek?,
eller var detta rent ut av ett självmordsförsök???
Jaa börjar fler blommor trilla av pinnen så får jag väl skaffa mig
plastblommor.. Dock hoppas jag verkligen INTE att det går så långt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0