Nu är det inte många timmar kvar



Och nej jag räknar inte ner till julafton!
Utan till vårat tåg som vi ska med senare idag..
Vill inte tänka på allt som ska göras.. Vissa saker kan jag ju som tur ta
och fixa när jag kommer fram. Men som att packa min väska kan ju va
en bra ide att fixa innan haha..


Så jag borde återgå till det som ska göras..

Men innan jag gör det..
Fotona blev så där, ljuset va inget bra alls (vi tog inomhus).. Så japp ni kan ju bara ta och
glömma att ni får se originalbilderna.. Men här får ni en som jag ändrat lite på.




Va tycks?


Kanske även borde göra klart för er att NEJ jag har
inte ändrat på mig själv i bilden. Allt jag har gjort med
den är att lägga på ett filter och ändra lite på ljuset.
Pga av att originalet är väldigt gult.
Min åsikt om att ändra på sig själv på bilder är den att
jag finner det bara sorgligt.
Visst om du kanske tar bort en finne som du råka få med på
ett annars jävligt fint kort. Men att ändra sin storlek på något sätt,
du är ju inte du. Och titta på bilder som INTE är en själv riktigt
tror jag gör så man bara mår dåligare med
sig själv. Låt er inte luras av alla tidningar där ute eller bloggare heller
för den delen. Visst nu kanske ni tycker det är lika fel av mig att ändra
ljuset i fotot. Men jag kan lova er att i verkligeheten så är jag inte lika
gul heller som originalet. Så isåfall skulle d va lika fel och visa det =P


Äkta skönhet kommer inifrån..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0