Vad läser jag??



Nu till helgen kommer jag varken ha tid eller ork till att blogga så mycket.
Och som ni kanske redan vet så håller jag på att fixa iordning här i min blogg.

Och äntligen har jag tagit tag i länkarna...
Så vill ni veta vad det är för bloggar jag kikar in hos ibland så
kan ni titta runt där =)
Inredning ligger mig varmt om hjärtat så många av bloggarna bland
länkarna följer jag endast för det.


Har jag helt och hållet missat någon blogg som du tror kan passa
mig, jaa då får du gärna tipsa mig om den!








Denna lista med bloggar kommer fyllas på med tiden..
Men nu är iallafall en del av dom bloggar jag kikar in hos med.
Och listan hittar ni i länkar till höger här i bloggen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0