En härlig måndag



Förut ikväll tog jag mig ett härligt varmt fotbad.. Blev sjukt sugen på ett bad då.
Men vi har inget badkar och jag vet allt för väl att bada är inget för mig.
Då jag tröttnar efter 5 min och tycker att det är sjukt tråkigt.

Så det var väl tur att vi inte har badkar,för annars hade jag nog tappat upp ett bad.
Helt i onödan...


Fixade även naglarna. Men inga bilder på det tyvärr..
Blev liksom inget bra på bild då jag har glitter på hela nageln...
Men fint blev det =)


Nu känner jag mig sådär lagom rastlös.. En promenad skulle kanske inte sitta fel.
Men jag är så sjukt mörkrädd.. Och springa ute på kvällen helt själv vete fan asså.

Finns ju så jävla mycket idioter ute..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0