När kvällen eller snarare natten kommer så känner jag ett sug för att skriva..



En jävla lååång rubrik....


Kollat på film ikväll med älsklingen... ingen nämnvärd...
Sluta med att vi båda satt med datorerna i knät för filmen var så kass..

Men sånt som händer...

Lite allmänt seg så här på kvällen.. Bra bra..
Kanske man blir trött snart så man kan sova...


Väntar på något, hoppas, väntar och hoppas...
Jag är dock ingen människa som orkar vänta på saker..

Men imorn kanske... Hmm.. hoppas...




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jo men man behöver ju inte va hurtig om man tex dansar? inte fasiken ser jag att jag är "duktig" om jag dansar house? hahah ,.. ser hurtig mer som präktig

2010-02-05 @ 16:40:46
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0