nästan bra



Dagen som varit har väl gått bättre än dagen innan kan man väl säga.?.

Huvudvärken har inte varit lika farlig men kanske beror det också på att jag
tagit tabletter..

På sjukhuset vet jag väl inte riktigt hur det gick...

Jag åkte ju dit pågrundav min huvudvärk och kom hem med magmedicin..
Hmm,vart gick det fel liksom???

Satt ju snällt och svara på alla frågor, och förklara även att min mage blivit mycket bättre.
men kan det va så att mina magproblem satt sig i huvudet??

Inget så men det hela känns jävligt ironiskt!

Mina prover var som dom skulle iallafall..
Stackars tant på labb med, hon satt och höll min hand för att den skulle bli varm så
hon kunde ta blodprov..

Blod fick hon minst sagt,blödde ner både henne och mig själv.
Att det fanns så möe blod i mitt finger haha... Hon undra om jag åt blodförtunnande mediciner.
Men det gör jag ju inte...


Om det inte blir bättre om 15 dagar skulle jag höra av mig...

Som om jag tänker gå med den här huvudvärken i 15 dagar till??
Skulle INTE TRO DET VA....











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0